+370 686 22102

Ekspertų straipsniai

2017-04-05

Šiomis dienomis dalies žmonių sąmonėse verslas Lietuvoje užima neigiamą vietą. Kodėl taip nutiko? Darbdavys, nesumokantis algos, įvairios organizacijos, besipelnančios iš kitų negandų, konkurencinga aplinka, kurioje bendradarbiai kovoja kiekvienas už savo išlikimą... Tai dar pasitaiko.

2016-08-12

Vasara - puikus metas įkvėpti savo įmonių  darbuotojus komandiniam darbui. Komandos formavimo mokymai arba komandos formavimo renginiai vasarą yra labai dažnai girdimos frazės. Kokia nauda įmonei, kokių rezultatų tokie renginiai padeda pasiekti?

2016-05-24

Kai prisistatau, kad atstovauju viešojo kalbėjimo ir lyderystės klubą „Oratio domus“, neretai išgirstu klausimą „Ar tai Dievo dovana, ar visgi kalbėjimo viešai galima išmokti?“. Šis klausimas mane suglumindavo, kol galiausiai radau atsakymą: „Tai Dievo dovana, kurios galima išmokti“.

2015-11-20

Įvairūs šaltiniai teigia, kad pasiruošimas deryboms turi užimti apie 70 % viso derybų proceso laiko. Dėl prasto pasiruošimo ir aplaidumo prarandame daugiau nei 40 % galimybių. Kas dalyvavo derybose, puikiai žino, kiek geras pasiruošimas gali nulemti.

O kuo čia dėtas popiežius?

2015-08-28

Restorane užsisakiau pietus ir persėdau prie kito staliuko, nes pamaniau, kad prie šio bus patogiau papietavus padirbėti kompiuteriu. Su manimi netrukus pasisveikino kita padavėja, suvokiau, kad dabar atsisėdau į šio darbuotojo zoną.

2015-03-16

Klientų aptarnavimo standarto (KAS) įvedimas įmonėje paprastai inicijuojamas norint pakeisti esamą padėtį, plėsti savo apimtis ar kelti organizacijos kokybinį lygmenį.

2015-03-16

Kellogg ir INSEAD verslo mokyklų tyrėjai nustatė, kad santykiai tarp besiderančių pusių yra kritinis faktorius, kuris nulems derybų sėkmę arba nesėkmę.