+370 686 22102

Klientų aptarnavimo standartas – įrankis, kuriuo verta organizacijai pasinaudoti

2015-08-28

Restorane užsisakiau pietus ir persėdau prie kito staliuko, nes pamaniau, kad prie šio bus patogiau papietavus padirbėti kompiuteriu. Su manimi netrukus pasisveikino kita padavėja, suvokiau, kad dabar atsisėdau į šio darbuotojo zoną.

Atnešusi pirmąjį patiekalą, darbuotoja maloniai šypsojosi ir tarė:

 - Prašau, jūsų skanioji sriuba, gero apetito.

Tiesą pasakius, esu dirbusi aptarnavimo sferoje, tačiau kad girtų patiekalą prieš jį ragaujant, nesu girdėjusi... Darbuotojos žodžiai išsipildė su kaupu. Sriuba buvo ypatingai skani!

Pietūs jau praeityje, darbas darbą veja, tačiau retkarčiais kokiam bičiuliui vis papasakoju, kaip gerai nusiteikusi padavėja gyrė sriubą patiekdama ir kokia buvau sužavėta, kai paragavau. Deja, pasakodama šią istoriją nė karto nepriskyriau jokio nuopelno nei įmonei, kuri sukūrė receptūrą, nei dizaineriams, kurie suprojektavo labai jaukų restoraną, nei vadovui, kuris priėmė į darbuotojų gretas puikiai savo darbą išmanančią padavėją.

Pati savęs klausiu, kodėl rekomenduojame prekes ar paslaugas, kurias išbandėme, bet ne įmonę, kuri tas prekes ar paslaugas teikia?

Kokį randu atsakymą?

Asmuo, dirbantis grandinės gale, arčiausiai kliento, yra pats svarbiausias įmonėje. Tai jo dėka klientas susidaro nuomonę ne tik apie laukiamą aptarnavimo kokybę, bet ir apie įmonę, jos parduodamas prekes ar siūlomas paslaugas. Jei sukūrėte puikią sistemą, kuri padeda parduoti, teikti paslaugas, jeigu puikiai patobulinote prekę, produktą, pagerinote sąlygas klientų priėmimo salone, nepamirškite paties svarbiausio - formuokite klientus aptarnaujančių darbuotojų teisingo darbo įgūdžius. Tegul klientų aptarnavimo standartas tampa įrankiu, kuris padės patikrinti, ar esama padėtis aptarnaujant klientus yra tokia, kokios ir tikitės. Svarbiausia, kad atėjus naujam darbuotojui, nepraleisite jokios svarbios informacijos, kuri padės jam tapti klientų aptarnavimo specialistu ir darbą atlikti puikiai.

Linkėdama klientų šypsenų ir padėkų
Ingrida Ignatavičienė

+370 686 22102
ingrida@mokymuakademija.lt