+370 686 22102

Gintaras Ignatavičius: (ne)atrastas storytelling’as pardavimuose

Istorijų pasakojimas (angl. storytelling) yra neatsiejama žmonijos dalis ir viena įtaigiausių komunikacijos formų. Ar kada nors pagalvojote, kad mes visi iš prigimties esame istorijų pasakotojai?

Aš apie tai susimąsčiau tik prieš keturis metus išvydęs rašytojo Filipo Pulmano mintį: “After nourishment, shelter and companionship, stories are the thing we need most in the world.” Nuo to laiko ėmiau aktyviai domėtis istorijų pasakojimu ir nuolat ieškoti naujų galimybių išmėginti tai savo gyvenime bei profesinėje veikloje.

Per pastaruosius keturis metus šį storytelling’o metodą pradėjau sėkmingai įdarbinti ir pritaikyti pardavimuose. Nuolat eksperimentuodamas ir ieškodamas vis efektyvesnių ir įdomesnių istorijų kūrimo bei pasakojimo būdų, sukūriau praktinę, autorinę mokymų programą – PARDUODANČIOS ISTORIJOS: kaip padidinti pardavimų efektyvumą, pasitelkiant storytelling'ą?

Šiandien galiu drąsiai ir tvirtai teigti, kad istorijos yra trumpiausias atstumas tarp žmonių… Tai turėtų žinoti kiekvienas šiuolaikinis XXI a. pardavėjas.

 

Visą Gintaro Ignatavičiaus straipsnį skaitykite čia