Naujienos
Pasiruošimas deryboms pagal popiežių Šventąjį Grigalių Didįjį
Atliekami tyrimai rodo, kad pasiruošimas deryboms užima apie 70 % viso derybų proceso laiko ir, kad dėl prasto pasiruošimo ar jo nebuvimo, prarandame daugiau nei 40 % galimybių. Kas dalyvaujate derybose, puikiai žinote, kiek geras pasiruošimas gali nulemti ir padaryti įtakos galutiniam derybų rezultatui. O prie ko čia popiežius?
Ar jūsų pardavimo vadybininkai šiandien daro šias 3 klaidas B2B pardavimuose?
Aš taip pat dariau šias klaidas pardavimuose. Šiandien džiaugiuosi tuo, kad jas dariau vakar – t.y. beveik prieš tris metus. Klausiate: “Ką veikiau pastaruosius 3 metus?”. Ieškojau naujų idėjų, strategijų ir metodų, kaip išvengti šių klaidų ir lengviau bei greičiau padidinti pardavimus.
Penki parduodančių istorijų tipai. Kurį iš jų norėtumėte įdarbinti savo versle?
Gyvename ypač konkurencingoje idėjų rinkoje ir kiekvieną dieną praverdami duris į verslą ar pardavimus, sutinkame visą eilę įvairiausių idėjų bei pasiūlymų. Kas dar šiandien patraukia mūsų pavargusią akį nuo informacijos srauto? Kaip dar galime šiame technologijų amžiuje išsiskirti iš konkurentų?
DERYBOS RAŠTU: svarbiausi ypatumai ir keletas praktinių rekomendacijų
Kellogg ir INSEAD verslo mokyklų tyrėjai nustatė, kad santykiai tarp besiderančių pusių yra kritinis faktorius, kuris nulems derybų sėkmę arba nesėkmę. Komunikacijos kanalas nėra toks svarbus, tačiau atsirandant vis įvairesnėms ryšio priemonėms, keičiasi ir derėjimosi proceso organizavimas bei eiga.
Pokalbis su vadovu, kuris įstrigo ilgam
Kiekvieno vadovo užduotis užauginti savo kolegas, darbuotojus taip, kad jie galėtų pasiekti geresnius rezultatus ir vienas iš populiariausių vadovų pasirinkimų – pokalbiai su darbuotojais. Kažkada, tik žengiant pirmuosius žingsnius pardavimuose, įvyko pokalbis su vadovu, kuris įstrigo ilgam.
AIKIDO LYDERYSTĖ – pergalė be kovos?
Būti nugalėtojais dažnai esame skatinami nuo mažu dienų. „Nugalėtojas pasiima viską“, „pergalė, bet kokia kaina“. Mes žavimės nugalėtojais ir švenčiame jų pergales. Kartais nugalėti pavyksta ir mums patiems. Tačiau ar tikrai verta siekti pergalės „bet kokia kaina“?