Trumpa istorija apie didžiausius mano autorinių klientų aptarnavimo mokymų projektus ir jų sukurtą vertę klientams

2024-10-21

Kada 2014 metais Šiaulių bankas (dabartinis „Artea“ bankas) pakvietė padėti savo klientų aptarnavimo darbuotojams „parduoti” naujai sukurtą klientų aptarnavimo standartą, maniau, jog tai bus didžiausias mano autorinių mokymų projektas. Bankas tapo geriausiai šalies bankų sektoriuje aptarnaujančiu banku (istoriją tęsia net šešerius metus iš eilės).

Šįkart faktai iškalbingesni už pačią istoriją – didžiausias klientų aptarnavimo mokymų projektas mano gyvenime.

Panašiai galvojau, kada 2019 metais sukūriau pirmąjį autorinį klientų aptarnavimo standartą daugiau kaip 20-ies įmonių grupei, kurią jungia prekės ženklas „Nexus Truck”. Klientų aptarnavimo standartas ne tik padidino pardavimus, jis įmonių grupėje buvo išverstas net į penkias kalbas.

2021-aisiais kurdamas klientų aptarnavimo gaires LNOBT žiūrovų koordinavimo komandai, maniau, kad tai yra išskirtiniausia dovana ir patirtis mano gyvenime. Kada 2022-aisiais sukūriau pirmąjį klientų aptarnavimo (ne)standartą Lietuvoje kredito unijų grupei (LKU), vienijančiai net 45 unijas, jau maniau, kad tai bus įsimintiniausia istorija mano gyvenime. Pirmasis klientų aptarnavimo (ne)standartas prisidėjo prie unijų rezultatų proveržio finansų sektoriuje.

Šypsausi širdimi, kad mane laaabaaaai veža ši sritis. Kodėl? Todėl, kad šioje srityje galima sukurti daugiausiai unikalių ir nepakartojamų istorijų.

Šįkart faktai iškalbingesni už pačią istoriją – didžiausias klientų aptarnavimo mokymų projektas mano gyvenime.

Klientas: VIADA LT
Mokymų projektas: „Misija: svetingumas“;
Trukmė: 23 savaitės;
Mokymų apimtis: 70 mokymo dienų (544 val.);
Geografija: 128 Viados tinklo degalinės Lietuvoje;
„Learning on the job“ formatas: 178 mokymų sesijos;
Mokymuose dalyvavo 565 klientų aptarnavimo specialistai;
Nuvažiuota net 26.331,7 kilometrų.

Dar sunkiai telpa galvoje, kad (su)gebėjau tai įgyvendinti…

Ką pavyko pasiekti?

Šių metų pavasarį atliktas pirmasis slaptųjų pirkėjų tyrimas šalies degalinių sektoriuje parodė, kad savo klientus degalinių sektoriuje geriausiai aptarnauja Viada LT kompanija. Vuhuuu, kokia įkvepianti istorija ir visų matomų bei (ne)matomų komandos pastangų nuoširdus įvertinimas. 💟
Ir (ne)girdėtą istoriją klientų aptarnavime „Svetingumo šviesoforas”, nebūčiau aš, jei nepasakočiau, skaitykite ČIA

Kas toliau? Kartu su įmonės vadovų komanda jau projektuojame naujus mokymo(si) kelionių scenarijus šios istorijos tęsiniui.

p.s. Beje, šiandien kontrolės skyriaus kontrolieriaus batuose kuriu naujas ir (ne)standartines pažymėto bilieto patirtis Vilniaus miesto gyventojams bei svečiams SĮ „Susisiekimo paslaugos“ (JUDU). Laukia dar viena (ne)standartinė ir įkvepianti istorija.

Susitinkame Jūsų klientų aptarnavimo istorijose?

Su įkvepiančiais linkėjimais sėkmei, Gintaras Ignatavičius
Klientų aptarnavimo specialistas 007

#StorysellingAptarnavime

Visos istorijos

© 2025 Mokymų akademija, MB | Privatumo politika

×

Turite klausimų?