Papildomi pardavimai

Kaip aptarnaujant klientus efektyviai parduoti papildomai?

Naujo kliento suradimas ir pritraukimas įmonei kainuoja kelis kartus brangiau nei esamo kliento išlaikymas. Nuolatinis esamų klientų aptarnavimas bei papildomi pardavimai jiems – pelningesnis būdas auginti savo verslą. Jei norite, kad kiekvienas klientas papildomai išleistų pas jus 10-20 % daugiau pinigų, papildomi pardavimai (angl. upselling, cross-selling) efektyviau aptarnaujant klientus, gali būti Jūsų sėkmės „raktas nuo lobių skrynelės“. Klientams patinka pirkti! Pagerinkite savo klientų aptarnavimo patirtį, atraskite veiksmingus įrankius, naujas papildomų pardavimų strategijas kaip lengviau, greičiau ir daugiau parduoti.

Praktiniai, autoriniai papildomų pardavimų mokymai klientų aptarnavimo, pardavimo specialistams bei vadovams su Žanu Gongapševu (Mokymų akademijos partneriu). Mokymuose kartu pardavimų komandose (ar padaliniuose, įmonėse) mokysimės sėkmingai pasitelkti ir įdarbinti naujas papildomų pardavimų strategijas. Nagrinėsime sėkmingus Lietuvos ir užsienio įmonių pavyzdžius bei ieškosime naujų galimybių padidinti pardavimo proceso efektyvumą, jo rezultatus. Mokymai sukurti specialistams ir vadovams, dirbantiems su verslo ar individualiais klientais, prekybos salėje, telefonu ir kitais būdais. Kad Jūsų pardavimai padidėtų ne procentais, o kartais!

MOKYMŲ NAUDA:

  • analizuosime kuo papildomi pardavimai naudingi mums bei klientams;
  • gilinsimės kas atsitinka, kai Jūs nesiimate papildomo pardavimo;
  • aptarsime 2+1 būdus kur ir kaip naudoti papildomų pardavimų technikas;
  • identifikuosite kokiais kriterijais klientas priima sprendimą;
  • mokysimės papildomų pardavimų technikų skirtingose situacijose;
  • išsigryninsite savo produkto papildomo pardavimo tekstą / žinutę;
  • išsinešite daug kartų praktikoje patikrintus įrankius, kaip lengvai papildomai parduoti.

MOKYMŲ FORMATAS:

  •  Interaktyvus papildomų pardavimų praktikumas (angl. workshop). Trukmė – 8 ak. val.
  • Teorijos ir praktikos santykis 20:80. Grupės dydis – iki 12 dalyvių.

Jei Jums (pa)tinka ši mokymų programa?

SUSISIEKIME +370 686 22102

Papildomai, taupant Jūsų laiką, teikiame šias papildomų pardavimų paslaugas:

  • Kuriame tik Jums skirtą papildomų pardavimų strategija ir įrankius (el. laiškų, pokalbių šablonai);
  • Modeliuojame papildomų pardavimų simuliacijas (praktinės situacijos);
  • Atliekame informacijos pateikimo analizę Jūsų pasiūlymuose, teikiame rekomendacijas.

MOKYMŲ METODAI:

  • Teorija, paremta tyrimais ir komandų stebėjimais;
  • Praktiniai pavyzdžiai, pasidalinimas gerąja praktika;
  • Praktinės užduotys (savarankiškas ir grupinis darbas, simuliacijos, testai) ir jų aptarimas.

MOKYMŲ TURINYS:

  • Kas tie papildomi pardavimai? Kokia iš jų nauda?;
  • Kaip klientai priima sprendimą pirkti (nauda / vertė / kriterijai);
  • Bendrakūra (angl. co-creation) pardavimuose. Kaip ją išnaudoti, parduodant daugiau;
  • Psichologiniai kliento pirkimo motyvai ir principai (ruošiamės asmeninius pardavimo algoritmus);
  • 2+1 būdas, kada ir kaip naudoti papildomų pardavimų technikas (individuali praktika);
  • Pasirinkto/-ų produkto papildomo pardavimo teksto / žinutės kūrimas (praktika);
  • Auksinės idėjos. Asmeninis veiksmų planas.

© 2024 Mokymų akademija, MB | Privatumo politika

×

Turite klausimų?