StorysellingLAB įmonėms

Kaip parduoti savo kuriamą vertę žmonėms pasitelkiant istorijas – parduodančias istorijas?

Ar galite įsivaizduoti savo geriausius pardavėjus, kurie vieną dieną nustotų pardavinėti produktų (paslaugų) savybes ir jų išskirtinumus jūsų klientams…? Tai mano nuoširdus palinkėjimas jums. Ne tik įsivaizduokite, bet ir siekite to!
Ir
kaip jums patiktų, kad nuo tos dienos jūsų geriausi pardavėjai išmoktų ir pradėtų pardavinėti produktų (paslaugų) kuriamą vertę ir geresnę ateitį žmonėms per istorijas?
Leiskite jūsų pardavėjams priminti mano įkvėpėjo ir genealaus pasaulinio lygio pardavėjo Steve’o Jobso auksinį klausimą sau: „Kodėl man tai turėtų rūpėti?“. Gyvenimas, deja, yra toks, kad klientams nerūpi mūsų produktai ir paslaugos. Jiems (te)rūpi tik mūsų istorijos, kaip mūsų produktai ir paslaugos gali pakeisti ir pagerinti jų gyvenimus. Nuo 2015-ųjų metų pardavimo profesionalams pasakoju tokią istoriją: „Stop selling Products. Start selling Stories.“ 

Praktinio, autorinio ir analogų Lietuvoje (pasaulyje) neturinčio parduodančių istorijų (angl. storyselling) klubo idėja Jūsų kompanijos pardavimo profesionalams su Gintaru Ignatavičiumi (Mokymų akademijos įkūrėju ir storyselling’o mentoriumi), kuriame išmoksite pasitelkti parduodančių istorijų pasakojimo meistrystę ir penkis parduodančių istorijų tipus B2B (B2C) pardavimuose. Kad klientai pirktų iš Jūsų!

KLUBO KELIONĖ (7 mėn.) IR TEMINIAI MOKYMOSI MODULIAI:

  • Storyselling’o DNR ir (ne)parduodančios istorijos (praktinės storyselling’o dirbtuvės)
  • Parduodančios KOMPANIJOS istorijos (praktinės storyselling’o dirbtuvės)
  • Parduodančios KLIENTŲ istorijos (praktinės storyselling’o dirbtuvės)
  • Parduodančios PRODUKTŲ (paslaugų) istorijos (praktinės storyselling’o dirbtuvės)
  • Parduodančios ASMENINĖS istorijos (praktinės storyselling’o dirbtuvės)
  • KITOS parduodančios istorijos (praktinės storyselling’o dirbtuvės ir pasiruošimas istorijų dienai įmonėje)
  • Parduodančių istorijų diena Jūsų įmonėje (geriausių TOP3 parduodančių istorijų rinkimai)

Teorinių sesijų ir praktinių dirbtuvių reguliarumas: 1 kartą (4 ak. val.) arba 2 kartus (po 2 ak. val) per mėn.
Klubo formatas: ONLINE/GYVAI (pagal susitarimą)

Darom tokį klubą Jūsų kompanijoje?

Išmokykite savo žmones pasakoti istorijas, nes pasakodami jie išmoks išgirsti.
Kuomet gebės išgirsti – gebės ir parduoti.

– Gintaras Ignatavičius

Esu šalia vienos istorijos astumu:

Gintaras Ignatavičius
Storyselling’o pradininkas Lietuvoje
+370 614 60606 | gintaras@mokymuakademija.lt

 

StorysellingLAB
Atrakinam Jūsų kompanijos istorijas sėkmei?
Parduodančių istorijų!

© 2024 Mokymų akademija, MB | Privatumo politika

×

Turite klausimų?