Apie mus
Turite
klausimų
Klausti
Efektyvus klientų aptarnavimas
Kiekvieno kliento patirtį jūsų versle (su)kuria klientų aptarnavimo specialistai, bendraudami ir aptarnaudami klientus el. paštu (el. žinutėmis), skambučiais ir/ar susitikimų metu. Klientų aptarnavimo principai, klientų aptarnavimo taisyklės bei klientų aptarnavimo kokybės gerinimas – tai tiesiausias kelias į kliento patirties (angl. Customer Experience) kūrimą ir vystymą. Klientų (vartotojų) patirtis – tai kompanijų ateitis. Pagerinkite savo klientų aptarnavimo efektyvumą – atraskite naujus įrankius, kurie padeda užmegzti santykį su klientu, (pa)skatina klientą pirkti bei sukuria ilgalaikį ir tvarų partnerystės ryšį su klientu.
Praktiniai, autoriniai naują požiūrį į klientų aptarnavimą formuojantys mokymai klientų aptarnavimo specialistams, pardavėjams-konsultantams su Gintaru Ignatavičiumi (Mokymų akademijos įkūrėju ir vadovaujančiuoju partneriu) ir/ar su Žanu Gongapševu (Mokymų akademijos partneriu), skirti įdarbinti veiksmingus ir patikrintus efektyvaus klientų aptarnavimo įrankius (metodus) bei lavinti efektyvaus klientų aptarnavimo įgūdžius (el. paštu, skambučiu, susitikimo “akis į akį” metu), kad lengviau sukurtumėte išskirtinę bei unikalią aptarnavimo patirtį, lengviau padidintumėte papildomus pardavimus (angl. up-selling & cross-selling) ir, kad klientai pas jus noriai sugrįžtų. O dar svarbiau, kad klientai rekomenduotų Jus kitiems savo draugams!
MOKYMŲ NAUDA:
- aptarsime esminius efektyvaus klientų aptarnavimo principus (bei vykstančius pokyčius);
- gilinsimės į išskirtinę kliento patirtį ( angl. Customer experience) kuriančius/(ne)kuriančius veiksnius;
- analizuosime 2 patikrintus įrankius, kaip efektyviai aptarnauti klientus el. paštu (el. būdu);
- mokysimės efektyviau bei rezultatyviau aptarnauti klientus skambučio metu (telefonu);
- išsinešite patikrintą ir efektyvią klientų aptarnavimo “akis į akį” (susitikimo metu) metodiką “5P+2”;
- išsigryninsite klientų istorijas (rekomendacijas, patarimus) lengviau parduoti papildomai;
- gausite veiksmingus įrankius, kad puikiai aptarnauti ir patenkinti klientai jus rekomenduotų kitiems.
MOKYMŲ FORMATAS:
- Interaktyvus pardavimų sprendimų praktikumas (angl. workshop). Trukmė – 8 ak. val.
- Teorijos ir praktikos santykis 20:80. Grupės dydis – iki 12 dalyvių.
Jei Jums (pa)tinka ši mokymų programa?
SUSISIEKIME +370 686 22102