Efektyvus klientų aptarnavimas

Kaip aptarnauti klientus, kad jie pas jus atsivestų ir savo draugus?

Kiekvieno kliento patirtį jūsų versle (su)kuria klientų aptarnavimo specialistai, bendraudami ir aptarnaudami klientus el. paštu (el. žinutėmis), skambučiais ir/ar susitikimų metu. Klientų aptarnavimo principai, klientų aptarnavimo taisyklės bei klientų aptarnavimo kokybės gerinimas – tai tiesiausias kelias į kliento patirties (angl. Customer Experience) kūrimą ir vystymą. Klientų (vartotojų) patirtis  – tai kompanijų ateitis. Pagerinkite savo klientų aptarnavimo efektyvumą – atraskite naujus įrankius, kurie padeda užmegzti santykį su klientu, (pa)skatina klientą pirkti bei sukuria ilgalaikį ir tvarų partnerystės ryšį su klientu.

Praktiniai, autoriniai naują požiūrį į klientų aptarnavimą formuojantys mokymai klientų aptarnavimo specialistams, pardavėjams-konsultantams su Gintaru Ignatavičiumi (Mokymų akademijos įkūrėju ir vadovaujančiuoju partneriu) ir/ar su Žanu Gongapševu (Mokymų akademijos partneriu), skirti įdarbinti veiksmingus ir patikrintus efektyvaus klientų aptarnavimo įrankius (metodus) bei lavinti efektyvaus klientų aptarnavimo įgūdžius (el. paštu, skambučiu, susitikimo “akis į akį” metu), kad lengviau sukurtumėte išskirtinę bei unikalią aptarnavimo patirtį, lengviau padidintumėte papildomus pardavimus (angl. up-selling & cross-selling) ir, kad klientai pas jus noriai sugrįžtų. O dar svarbiau, kad klientai rekomenduotų Jus kitiems savo draugams!

MOKYMŲ NAUDA:

  • aptarsime esminius efektyvaus klientų aptarnavimo principus (bei vykstančius pokyčius);
  • gilinsimės į išskirtinę kliento patirtį ( angl. Customer experience) kuriančius/(ne)kuriančius veiksnius;
  • analizuosime 2 patikrintus įrankius, kaip efektyviai aptarnauti klientus el. paštu (el. būdu);
  • mokysimės efektyviau bei rezultatyviau aptarnauti klientus skambučio metu (telefonu);
  • išsinešite patikrintą ir efektyvią klientų aptarnavimo “akis į akį” (susitikimo metu) metodiką “5P+2”;
  • išsigryninsite klientų istorijas (rekomendacijas, patarimus) lengviau parduoti papildomai;
  • gausite veiksmingus įrankius, kad puikiai aptarnauti ir patenkinti klientai jus rekomenduotų kitiems.

MOKYMŲ FORMATAS:

  • Interaktyvus pardavimų sprendimų praktikumas (angl. workshop). Trukmė – 8 ak. val.
  • Teorijos ir praktikos santykis 20:80. Grupės dydis – iki 12 dalyvių.

Jei Jums (pa)tinka ši mokymų programa?

SUSISIEKIME +370 686 22102

© 2024 Mokymų akademija, MB | Privatumo politika

×

Turite klausimų?