Apie mus
Turite
klausimų
Klausti
Pardavimų mokymai
Padedame įmonėms didinti efektyvumą B2B ir B2C pardavimuose.
Pardavimai – mūsų didžiausia aistra. Esame pardavimų praktikai, patys nuolat pardavinėjame, ko pasekoje puikiai suprantame, kas yra pardavimų valdymas, kokia yra pardavimo struktūra, koks yra pardavimo kelias, koks svarbus yra pardavėjo vaidmuo ir darbas kompanijoje. Tai mums leidžia lengviau padėti ir jūsų pardavėjams suderinti du dalykus: efektyviau parduoti, ir svarbiausia, geriau jaustis parduodant. Tai yra dvi esminės šiuolaikinio pardavėjo sėkmės sąlygos.
Žinios + Įrankiai + Įgūdžiai = Geresni pardavimų rezultatai (vizualizacija)
Pasaulinės pardavimų tendencijos kompanijoms rodo kryptį – nuo pardavimo prie bendro kūrimo (angl. from selling to co-creating). Tai esminiai pardavimų pokyčiai, vykstantys šiandien, kurie keičia pardavėjo požiūrį ir ima reikalauti iš pardavėjo naujų žinių, naujų įrankių bei naujų pardavimo įgūdžių.
Suprantame, kad didžiausia valiuta pardavimuose yra pasitikėjimas. Kas veda į puikius santykius su klientais. Rūpinamės, kad santykiai tarp jūsų pardavėjų ir jūsų klientų pakiltų į naują pasitikėjimo ir bendradarbiavimo lygį (angl. co-creation).
Pardavimų mokymai yra skirti įmonių pardavimų padaliniams (pardavimų vadovams, pardavimų vadybininakms, pardavėjams), siekiantiems pagerinti pardavimų rezultatus. Kad klientai pirktų iš Jūsų!
Ar žinojote, kokios yra 3 esminės sąlygos, kad klientai pirktų iš Jūsų?
- 1 sąlyga: klientai turi apie jus žinoti (angl. know)
- 2 sąlyga: klientams turite patikti (angl. like)
- 3 sąlyga: klientai turi jumis pasitikėti (angl. trust)
Mes tai vadiname auksinio apskritimo arba taikinio strategija (angl. target strategy) pardavimuose.
Siekiant auksinio apskritimo strategiją efektyviai įdarbinti Jūsų kompanijos pardavimuose, galėtumėte pasidomėti ir į(si)vertinti storyselling’o įrankių veiksmingumą. Jau beveik 5 metus aktyviai domimės šia tema, kuriame ir suteikiame kompanijoms išbandytus ir pratikoje daug kartų patikrintus efektyvius storyselling’o įrankius.
Parduodančios istorijos arba pardavimo istorijos turi ypatingą galią sujaudinti žmonių širdis. Tikslingos parduodančios (pardavimo istorijos) padeda lengviau parduoti. Padidinkite savo pardavimų efektyvumą, išmokite pardavimuose pasitelkti storyselling’ą – t.y. pasitelkti tikslingas parduodančias istorijas.
Norėtumėte, kad padėtume efektyviau parduoti ir Jūsų pardavimų komandai?
Susisiekite su mumis žemiau nurodytais kontaktais.
Pardavimų mokymų temos:
- PARDAVIMŲ SĖKMĖ
- EFEKTYVUS PARDAVIMAS
- PARDAVIMŲ SPRENDIMAI
- STORYSELLING’as PARDAVIMUOSE
- DERYBŲ AIKIDO
Pardavimų mokymų sprendimai įmonėms:
STORYSELLING ACADEMY – parduodančių istorijų (angl. storyselling) įrankio įdarbinimas B2B pardavimuose;
- Sprendžiama problema: lengvesnis klientų pritraukimas ir pardavimas, didinamas konkurencinis pranašumas;
- Rezultatas: nuo 10% iki 30% didesni pardavimai;
- Formatas: praktiniai mokymai + mentoringas;
- Trukmė: 6 mėnesiai;
- MOKYMŲ TEMOS: Storyselling’as el. paštu; Storyselling’as telefonu, Storyselling’as pardavimo susitikime;
SMART SALES ACADEMY – greitesnis naujų pardavimo vadybininkų “pastatymas ant kojų”;
- Sprendžiama problema: 2 kartus sutrumpinamas naujo pardavimų vadybininko įdirbio kelias;
- Rezultatas: užtikrinta greitesnė pardavimų grąžą kompanijai;
- Formatas: praktiniai mokymai + mentoringas;
- Trukmė: 6 mėnesiai;
- MOKYMŲ TEMOS: Pardavimų sėkmė; Efektyvus pardavimas; Pardavimų sprendimai;
DERYBŲ AIKIDO – naujas derybų standartas įmonėje #DoubleWinTogether;
- Sprendžiama problema: lengvesnis pasiruošimas deryboms, efektyvesnės derybos, sėkmingesni derybininkai;
- Rezultatas: pelningesni sandoriai;
- Formatas: derybų praktikumas (+ follow-up);
- Trukmė: 2 dienos arba 3 mėnesiai;
Pardavimų mokymų specifika
Pardavimų mokymai – tai pardavėjų treniravimas (pardavėjų mokymai), kuriame suteikiamos naujausios pardavimų žinios, dalijamasi aktualiausia praktine patirtimi, įdarbinami praktikoje išbandyti ir patikrinti efektyvesnio pardavimo įrankiai, treniruojami ir tobulinami pardavimo įgūdžiai bei kompetencijos, kad pardavėjams, sektųsi, nuolat sektųsi didinti efektyvumą ir gerinti pardavimų rezultatus.
Pardavimų mokymai kompleksiškai apjungia tokias pardavimų temas: pardavimų valdymas, pardavimų strategija, pardavimų procesas, vadovavimas pardavimų padaliniui (pardavimų komandai), pardavimų organizavimas, pardavimų skaitinimas, pardavimų psichologija, efektyvus pardavimas ir pan.
Pagrindinis dėmesys pardavimų mokymuose yra skiriamas pardavėjų įgūdžių tobulinimui ir kompetencijų ugymui, kad pardavimų strategija, procesas ir pardavėjų kompetencijos įmonės pardavimų padalinyje būtų integraliai suderintos ir veiktų kaip šveicariškas laikrodis.
Pardavimų mokymai yra skirtomi į 2 pagrindines kategorijas:
- išoriniai (atvirieji mokymai);
- vidiniai (skirti įmonių pardavimų skyriams ir/ar padaliniams);
Išoriniai pardavimų mokymai arba atvirieji pardavimų seminarai dažniausiai baigiasi žiniomis ir įrankais. Tačiau vien tik šiuo aspektu vertinant, negalima nurašyti jų teikiamos naudos. Atvirieji pardavimų seminarai suteikia pardavėjams naujausias žinias ir įrankius, kartu mokantis su kitų kompanijų pardavėjais, didina jų motyvaciją veikti, kuria ir formuoja naujų pardavimo idėjų ir galimybių paieškas. Toks mokymo(si) formatas tinka mažoms įmonėms, kuriose dirba nuo 1 iki 3 pardavėjų. Didžiausias iššūkis yra tas, kad pardavėjų mokymai neužtikrina ilgalaikio pardavėjų tobulėjimo ir sunkiau išmatuoti bei įvertinti tokių mokymų efektyvumą.
Vidiniai pardavimų mokymai, priešingai nei pardavimų seminarai ar pardavimų kursai, Veda į praktinį ir ilgalaikį pardavėjų gebėjimų lavinimą bei pardavimų efektyvumo didinimą pagal įmonės veiklos ir pardavimų specifiką. Tai kur kas efektyviau, nes pardavimų komanda mokosi ir kalba individualia įmonės pardavimo kalba.
Kur kas efektyvesnė yra ir investicijų grąža į vidinius pardavimų mokymus, nes kuomet yra didesnė pardavimų komanda (pvz. 5-12) ir daugiau žmonių, tuo naudingiau kompanijai investuoti į vidinių pardavimų mokymų ir pardavimų mokymų sprendimų kūrimą.
Tačiau vien išorinių ar vidinių pardavimų mokymų šiandien įmonėms nebepakanka. Pardavėjai, nepriklausomai nuo pardavimų srities ar stažo, kintant šiuolaikiniame pasaulyje pardavimų formoms bei modeliams, tobulėti turi nuolat. Tad įmonėms pagrindinis tikslas – užtikrinti nuolatinį pardavėjų tobulėjimą. Tam tikslui padeda naujų mokymo(si) formatų paieška ir integravimas į pardavimų mokymus.
Pardavimų mokymai skirti:
- pardavimų padalinių vadovams;
- pardavėjams (pardavimų vadybininkmas, pardavėjams-konsultantams);
Kokius pardavimų mokymus pasirinkti savo pardavimų komandai?
Dažnai šis klausimas nuskamba pardavimų vadovų lūpose.
Renkantis pardavimų mokymus, verta pagalvoti apie tokius 3 esminius klausimus:
- Koko dyžio yra jūsų pardavimų komanda? (mokymų formatas);
- Kokių žinių, įrankių ir įgūdžių reikia jūsų komandai? (mokymų turinys)?
- Koks keliamas mokymo(si) tikslas ir, koks siekiamas rezultatas? (mokymo paslaugų teikėjas);
Stebėdami ir vertindami pasaulines pardavimo pokyčių tendencijas, sekdami naujus pardavimų modelius, specializuojamės, kuriame ir įgyvendiname pardavimų mokymų sprendimus įmonėse (pardavimų padaliniuose).
Mokymų akademijos, kartu su klientais sukurtas ir patikrintas “co-learning” modelis, leidžia pasiekti gerokai didesnį mokymo(si) efektyvumą, ilgalaikę vertę ir didesnius pardavimų rezultatus pardavimų padalinių vadovams ir jų pardavimų komandoms (pardavėjams).
Pardavimų mokymo(si) sprendimai ir tęstinės pardavimų akademijos – tai Mokymų akademijos specializacija, kuri leidžia įmonėms sukurti didesnę ir ilgalaikę vertę, kurios taip reikia užtikrintam verslo augimui.
Mes vedame pardavimų vadovus ir jų pardavėjus didesnio efektyvumo keliu.
Kam įmonėms reikalingi pardavimų mokymai?
Praktika rodo, kad kompanijoms dažniau reikalingi ne pardavimų mokymai, o pardavimų mokymų sprendimai, kurie pagerintų pardavimo rezultatus: rinkos dalies augimą, klientų bazės augimą, pardavimo pajamų ir pelno augimą.
Įmonėms reikalingi didesni pardavimų rezultatai, efektyvesnis pardavimų valdymas, pardavimų skatinimas bei didesni pardavimai prekybos vietose. Tai užtikrinti leidžia tik individualūs pardavimų mokymų sprendimai.
Kaip užsisakyti pardavimų mokymus?
Susisiekite: +370 686 22102 arba info@mokymuakademija.lt
Pardavimų mokymų sprendimai yra tiesiausias kelias į didesnį efektyvumą ir geresnius pardavimų rezultatus jau nuo rytojaus. Susitikime, pasikalbėkme ir kartu sukurkime individualų pardavimų mokymų sprendimą pagal Jūsų kompanijos poreikius bei veiklos specifiką.
Kad jūsų pardavimai augtų!
Pardavimai – tai vertės bendrakūra. (G. Ignatavičius)