Storyselling versle

Kaip gauti didžiausią grąžą verslui iš parduodančių istorijų?

Atraskite naujus ir efektyvius įrankius savo verslui. Vienas iš jų – parduodančios istorijos (angl. storyselling) versle. Parduodančios istorijos –  tai galingiausias ginklas versle. Moksliškai įrodyta, kad parduodančios istorijos (pa)didina produktų/paslaugų vertę, kas suteikia galimybę versle gauti didesnę istorijų grąžą (ROS) ir uždirbti daugiau pelno. Praėjusiais metais savo versle iš storyselling’o uždirbau 31% pelno – t.y. daugiausiai naujų klientų pritraukė parduodanti istorija “Papildoma mylia dėl svajonių kliento”. Gaukite didesnę grąžą (angl. Return On Stories) savo verslui  – išmokite tikslingai įdarbinti storyselling’ą savo įmonėse (pardavimų komandose).

Praktinės, autorinės storyselling’o dirbtuvės (angl. Storyselling workshop) akcininkams, vadovams, pardavimo vadovams, smulkaus ir vidutinio verslo savininkams su Gintaru Ignatavičiumi (Mokymų akademijos įkūrėju ir vadovaujančiuoju partneriu), kuriose kartu praktikuosimės ir mokysimės savo versluose (pardavimų padaliniuose) pasitelkti ir įdarbinti uniklaų ir patikrintą storyselling’o metodą taip, kad išsiskirtumėte iš konkurentų, lengviau pritrauktumėte naujų klientų, gautumėte daugiau pardavimų ir svarbiausia, kad lengviau gautumėte didžiausią grąžą verslui iš parduodančių (kompanijos, produkto (paslaugos), klientų, asmeninių ir kitų) istorijų. Parduodančios istorijos: kad Jūsų verslas augtų!

MOKYMŲ NAUDA:

  • apžvelgsime 5 parduodančių istorijų tipus (aut. G. Ignatavičiaus įrankis “StorysellingMatrix”);
  • dėmesį skirsime veiksimingam parduodančių istorijų kaupimo įrankiui (angl. Story Room);
  • išsamiai išnagrinėsime parduodančios istorijos struktūrą ir pagrindinius storyselling’o elementus;
  • mokysimės (su)kurti ir (pa)pasakoti tikslingą ir parduodančią istoriją (pasirinktinai pagal tipą);
  • išsimatuosite savo sukurtos ir papasakotos istorijos paveikumą (angl. Story score);
  • išgirsite ir mėgausitės kitų vadovų grįžtamuoju ryšiu, įžvalgomis bei rekomendacijomis;
  • gausite veiksmingus storytelling’o ir storyselling’o įrankius didinti ”profit line” eilutę versle;

MOKYMŲ FORMATAS:

  • Praktinės parduodančių istorijų kūrimo ir pasakojimo dirbtuvės (angl. Storyselling workshop).
  • Teorijos ir praktikos santykis 20:80.
  • Trukmė – 8 ak. val. Grupės dydis – iki 8 vadovų.

Jei Jums (pa)tinka ši mokymų programa?

SUSISIEKIME +370 686 22102

© 2024 Mokymų akademija, MB | Privatumo politika

×

Turite klausimų?